metin vasil dil Türk

Dr Bernard Auriol

 

Dr Bernard Auriol, Axel Kamalak, Öburu  aldatici bir  destek gibi bizim düsük icimizden.


publicité non évaluée par le Dr Bernard Auriol

Dr Bernard Auriol, Genèse de la latéralité, Carrefour Naissances, animé par Joyce Aïn, Ecole des Parents de Toulouse - Mars 1985, pp. 87-89.

Insan hareketlerini, beynini, dusuncelerini, bir taraftan ( sag veya soldan ). Her insan ayni olayi ayni sekilde görmuyor, duymuyor. Buda demektirki, sag ve sol kulakla ayni seyleri degisik bir sekilde duyuyoruz. Mesela sag taraftan olaylari heycanli bir sekilde duyuyoruz. Bir cocuk bir agaci cizerken . Resimin sol tarafindan Anne 'sine ayit olan heycani görebiliriz , sag taraftanda babasina ait olani göruruz. Bu sekilde, toplumda, cok insan sag elile ince isler yapiyorlar ( yazi yazmak, makas ile kesim ….) Ve sol elde ise bir dayanma görunuyor. Beyinin sag tarafi vucudun sol tarafila ve beyinin sol tarafi vucudun sag tarafila ilgileniyor. ( capraz bir sekilde ).

¤ Parapsychologie’nin zamani olacak mi ? « Gelecegin arastirmasindan » Eylül 1995.

Genel anlamda zaman ile uzay arasindaki fark ayni sekilde gidiyor . dogru bir sekildedir. Doga daki kendiliginden gelisen olaylar düz bir sekilden duzensiz bir sekile gidiyorlar. O da gösteriyorki bu dusunce gittikce gucleniyor bu sekilde.

Mesala bir yumurta masadan dusup yerde kirilabilir ama hic bir zaman bunun tersini göremeyiz : Cünkü yumurtalar kirildiktan sonra geri eski haline gelemez yani geri birlesemez, geri kendiliginden masaya cikamaz .  Zaman cizgisini ve etkileyici nedensellik bagini kavramamiz gerektirmi ??

Common sense teach us that time is extended along only one dimension (and not three like space). Not just only one dimension but also only one sense : forward ! The natural events go from order to disorder. For example : eggs could fall from the table to the ground and be broken on it, but we cannot observe the opposite : eggs do not un-break, do not un-fall onto the table !
Is the "time arrow" identical to the "efficient causality" ?

¤ AGAPE Projesi icin yeni bir adim : Psycho- Physique kurumununa rapport.  EKIM 1995.

Bu metin “Odier kurumuna yapilan ikinci yardim basvurusundan bir yayindir. “ Bu sorunun o zamandaki  bir seklini temsil ediyor. Pr Chauvin ve G Véraldy ‘ nin katkilariyla yapilan Deneyler , Deney yerinin ve Sözlesme tutanagindan degisikliklere yerek olmustu.  Gecici Sonuclari  öncede alinan sonuclara göre okumustuk .

Second application for grant to the Odier Foundation. That's the state of things at the time (October 1995), after the participation of Pr Chauvin and Gabriel Véraldy at an Agape session. They had suggested some improvements regarding the laboratory and protocol. You could find in this text some temporary conclusions.

¤ Sekiz yil tercubeden  sonra AGAPE Projesi ( 1992 – 2000 ) su anda degerlendirmede    ( Agustos 2000 den basliyor )

240 group toplantisindan yaptikdan sonra, asaga yukari grup seklinde yapilan 20 000 deneyim, 200 000 kisisel deneyimden fazla ! Genel toplumdan, gönullulerden olusan kisiler ( arkadas, dost, tanidik, gazeteden kisilerde ).  274 bayan ve 145 bayda olusan grupta 419 kisi katiliyor.  Üc ‘te 2  bayan  ve Üc ‘te  1  Erkek ‘ ten olusuyor.  Bu projet yeniden Eylül 2001 de basliyor ve buda bize sonuclari degerlendirmemizi yol acacak.

The AGAPE Project After seven years of experiments the Agape project is being evaluated (from 2000, August ). We did perform more than 240 group sessions, i.e. 20.000 collective tries and about 200.000 individual tries ! Population : 419 persons, 2/3 female, 1/3 male. The next step will start in September 2000 : a team of independant statisticians will study and evaluate accurately with sophisticated methods our data.

¤ AGAPE Projesi ve Fransanin M6 televizyon,  kanalindan yayinlanan yayini.

Toulouse ‘da Yves Luçon’un  Agape projesi ustune yaptigi Röportaj   20 subat 2001 tarihinde yayinlanmistir. Ve bu yayinda  Dr Bernard Auriol ve Is arkadaslarinin 7 senedir  yaptigi Agape arastirmasini tanitiyor.

The scientific french Tv Program (2, 20 February) has shown a report about the Agape Project devised and conducted by Dr Bernard Auriol with his team, for more than seven years. Commentary...

¤ Nasil Keci olunuyor ( 1 Temmuz 2001 )

Yapilan parapsychologik ve deneyim arastirmalardan, kisisel supheler acaba kisisel deneyim eksikliklerdenmi yoksa deneyim eksikliklerden mi kaynaklaniyormu ??

Beside the legitimate controversies about parapsychological experiments, individual skeptical attitude is it the result of lack of personal experience or one of the causes of this lack of experiences.

Psychiatrie ‘nin hayal ölduruculer (The Lancet, 345, April 1, 1995)

Elinde bulundurma veya zilyetlik “  gelisim durumunda olan ulkelerle köklu bir olaydir. Dogustan nadir bir sekilde occidantal psykiatlardan yardim istemedikleri görunuyor. Zilyetlik gibi sayilanlar baski , ezme, ezilme gibi görunuyor. Kisisel sorunlarin hal edilmesinde rol oynuyor ve yasama seklini zenginlestiriyor. Hic bir zaman Zilyetlik bir zihinsel hastaliktan Hayali veya belirti niteliginde görunmemesi gerekiyordur.

Ghost possession is deeply embedded in the cultures of many developing societies and only in certain situations do the natives of such cultures welcome psychiatric intervention. The phenomena are usually thought to help people cope with everyday life and its attendant misfortunes. (...) By no means all ghost possessions are delusional or indicative of psychiatric disorders needing treatment.

¤ FRANSA DA  Büyücülük ve büyü : “France–Culture, Le vif du sujet" (29 mayis 2001)

Büyücülük ve irkiyat uzak yollarda karsilasinca, menfatle, sympatie ile buyusel raporlar dunyaya cikiyor. Fransaya bakinca sanki büyücülük etkisi sanki avlaniyor gibi göruntuler etkisini gösteriyor. Hic kimse büyücü olarak kendisini göstermiyor. Paris veya Fransanin baska sehirlerinden , cok insanin bu sekil olaylarda aci gördugu biliniyor. Ve bu olaylarin hic bir anlatimi olmuyor ve bu kurbanlar  büyücülerden veya duacilardan yardim istiyor. Ve her durumda sessizlik ulkenin kuralidir. Bu konuda  François Teste ve Irène Omélianenko kendi uzmanliklari disinda  yaptiklarini öneriyorlar. Normal Nazarlardan ve seytanlardan gelen, cagdas ruh kendini iyilesmek veya zarar vermek icin gösteriyor.

Dominique Camus ‘nun sahitliginde, büyütücüluk mirasindan aldigi gucle ; Marie Christine Pouchelle, CNRS arastirmacisi ; Bernard Auriol : Doctor Psychiatre; Mathieu Riboulet : yazar; Georges Morand : Papaz ve büyücü; Chantal Neel : médium ; Raoul Guix : Papaz ; Réné Laurentin : Roma Théologik Pontificale üyesi... ve Père Maurice Bellot : buyucu ‘ nin hazir bulungu .

Several writers, witnesses, priests and scientific specialists chat about witchcraft and exorcism...

Dua 'larin ustune inceleme , psychiatrik ve parapsychologique yaklasim. Paraphysicologie toplu calismasi , Mathématik UFR , Toulouse universitesi Le Mirail, 16 haziran 1990.

Doctor André Malacan ve Marc Michel ile geri ele alinmistir. " Dualar ve Parapsychologie " bir fransiz dergisinden 3,2,69-104, 1990.
Bu metinden, Léon XIII ‚in dualar ustune agir bir yaklasim göstermeye calisacagiz . Hiristian dininde Dualarin ne oldugunu incelemeye calisacagiz . Bununla ilgili olan hareketlerin ve zilyetlik nasil yerlestigini ve bunlari bilimsel acida nasil yerlestirecegimizi anlamaya calisacagiz.

In this paper, we report an "heavy" observation of an exorcism (after Leo XIII). We study what the idea of exorcism veils into the wersterner tradition; we determine what is called "possession" and how science can study it..

Ne zaman ruhlar karisinca, Cildiri ve Ruhbilimötesi ; psikanaliz kucuk agora'nin toplanti mudalesi. " Gécissiz ve devleri 24 x 87.

Telepati bazen bazi ruh bozuklugu olan ve ruhsal bozuklugu oldugu görunmeyen insanlarca yasaniyor. FREUD bunu bazen maskeli bir sekilde oldugunu göruyor. Bazi unutulan yazalar MYERS VE JANT gibileride bunu bilincalti gibi göruyorlar. Bu sekilde degisik durumlar ortaya cikiyor.

Bir tarafi tutmak

Bu calismada tasarladigim cok durumu getirdim, ve bundanda ruhbilimötesi olan cok seyi görebildik : bu da belli seylerin anlamini görmek icindi ; Bu varsayimlarin en critik durumunda , bu mekanizmanin uzatici benimsemeleri oldugu görunuyor. Bu kesfettirici davranis daha cok calisma varsayimlari icindi

Taraf tutuldu ? ( Utts and Hyman 1995 ) ( e-mail from Roberto Labanti to Emmanuel Duits, Août 2001)

Psi'nin oldugunu ve olmadigini anlamak icin duzgun bir test uygulamak istiyorum. Ama bu imkansiz. Cok kisi denedi ama olmadi. En iyi tartismalarda lehte olan ve karsi olanlar kendi dusuncelerinin farkli oldugunu görerek bitirdiler. (e.g.,Hyman and Honorton 1986; Hyman 1995; Utts 1995) veya böyle bir seye ulasamadiklarini söylediler. ( Milton and Wiseman 1999). Bilimsel acidaki dogru olan seyde bu tartismayi surdurmektir, bu davranis ilerlemeyi zor hale soksa da, yoksa imkansiz.

Ruhbilimötesi 'ni okulda ( Montalembert, Toulouse, 1974 )

Ögrenim makinamizda degisik ögrencileri denedik " iyi arkadas olanlari " , acaba telepati'de kapsama guclerini gösterirlermi diye. Ve birde yaslari bu sonucu etkilermi diye.

 

Google
  Web auriol.free.fr   


Psychosonique Yogathérapie Psychanalyse & Psychothérapie Dynamique des groupes Eléments Personnels

© Copyright Bernard AURIOL (email : )

27 Décembre 2006